Mitmed seadused nõuavad dokumentide säilitamist, siia hulka kuuluvad ka digitaalsed dokumendid ja raamatupidamise registrid.
Dokumentide põhjal tehakse registritesse kanded, nendest moodustuvad aruanded: bilanss, kasumiaruanne, ostu- ja müügireskontro, põhivahendite nimekiri jne. Võib olla palju põhjuseid, miks “raamatupidamine” võib kaduma minna. Oluline on pigem see, et kuidas seda minimaalsete kuludega taastada.
Oleme taastanud päris mitmekümne ettevõtte raamatupidamise, ka sellise, kus paljud dokumendid olid füüsiliselt hävinenud. Taastatud raamatupidamine ei pruugi olla 100% täpne, sest kõiki tšekikesi ei pruugigi olla võimalik alati tuvastada. Samas olulises osas on taastatud raamatupidamine sedusega kooskõlas. See aga annab omakorda kindla baasi järjepidevuse tekkimiseks ja edaspidise raamatupidamise korraldamiseks.
Nagu teenuse nimetus ütleb, nii ka me teeme: taastame raamatupidamise, tagame selle järjepidevuse ja loome tugeva baasi edaspidiseks.
Teenuse tellimisel, selgitame kõigepealt välja, alates millisest kuupäevast on vaja raamatupidamist taastada, vajadusel teeme seda kasvõi ettevõtte asutamisest alates. Muide väiksemate ja nooremate firmade puhul ongi seda mõistlikum teha algusest peale, sest nii saab palju kiiremini.
Sisuliselt on ju tegemist tavalise raamatupidamisteenusega, mida tehakse lihtsalt tagant järgi. Tõsi, kus mõned dokumendid on kaduma läinud. Meie ülesanne on need võimaluse korral “ülesse leida” ja raamatupidamisregistritesse kanda.
Mida me teeme?
- Uurime eelnevalt tehtud raamatupidamist
- Tuvastame algsaldod
- Tutvume varasemalt sõlmitud lepingutega
- Võtame ühendust koostööpartneritega ja küsime puuduolevaid dokumente
- Sisestame kogu vajaliku info raamatupidamisprogrammi
- Koostame vajalikud aruanded jne
Raamatupidamise taastamine on suhteliselt tülikas ja aeganõudev töö. Päris tihti, kui asud ise seda tegema, tekib käega löömise tunne.
Meil on selles vallas palju kogemusi, tegutseme kindla plaani järgi ja kõik saabki tehtud!
Hind kujuneb tavalise raamatupidamisteenuse hinnakirja järgi.
Juhul, kui on väga kiire ja ei ole aega oodata, siis osutame teenust ka ekspress teenuse korras. Sellisel juhul korrutatakse kõik hinnad läbi koefitsendiga 1,5.
- Teenus sisaldab
-
Nagu teenuse nimetus ütleb, nii ka me teeme: taastame raamatupidamise, tagame selle järjepidevuse ja loome tugeva baasi edaspidiseks.
Teenuse tellimisel, selgitame kõigepealt välja, alates millisest kuupäevast on vaja raamatupidamist taastada, vajadusel teeme seda kasvõi ettevõtte asutamisest alates. Muide väiksemate ja nooremate firmade puhul ongi seda mõistlikum teha algusest peale, sest nii saab palju kiiremini.
Sisuliselt on ju tegemist tavalise raamatupidamisteenusega, mida tehakse lihtsalt tagant järgi. Tõsi, kus mõned dokumendid on kaduma läinud. Meie ülesanne on need võimaluse korral “ülesse leida” ja raamatupidamisregistritesse kanda.
Mida me teeme?
- Uurime eelnevalt tehtud raamatupidamist
- Tuvastame algsaldod
- Tutvume varasemalt sõlmitud lepingutega
- Võtame ühendust koostööpartneritega ja küsime puuduolevaid dokumente
- Sisestame kogu vajaliku info raamatupidamisprogrammi
- Koostame vajalikud aruanded jne
Raamatupidamise taastamine on suhteliselt tülikas ja aeganõudev töö. Päris tihti, kui asud ise seda tegema, tekib käega löömise tunne.
Meil on selles vallas palju kogemusi, tegutseme kindla plaani järgi ja kõik saabki tehtud!
- Hinna kujunemine
-
Hind kujuneb tavalise raamatupidamisteenuse hinnakirja järgi.
Juhul, kui on väga kiire ja ei ole aega oodata, siis osutame teenust ka ekspress teenuse korras. Sellisel juhul korrutatakse kõik hinnad läbi koefitsendiga 1,5.